piątek, 5 marca 2010

Sałatka z tuńczykiem na ostro

 

Umierałam z głodu. W domu pustki. Na szczęście sklep na dole był czynny do 20. Pobiegłam i wróciłam z pomysłem na kolację.

Czego potrzebujemy:
  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 3 ogórki kwaszone
  • 1 mała czerwona cebula
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1/2 łyżki musztardy
  • pieprz
Jak przygotowujemy:

Jajka gotujemy na twardo. Z tuńczyka odlewamy zalewę, wrzucamy do miski, ogórki i jajka kroimy w kostkę, cebulę siekamy. Mieszamy, dodajemy majonez z jogurtem i musztardą. Przyprawiamy. Jemy! Najlepiej smakuje na drugi dzień.


3 komentarze:

  1. Świetne są takie proste pomysły :) tuńczyka wprost uwielbiam, na pewno wypróbuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kolorowy ten pomysł :-)
    i zdjęcia ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiejka, przeglądałam Twojego bloga i Twoje zdjęcia są naprawdę rewelacyjne :-)
    Cieszę się i życzę smacznego odkrywania prostoty tego przepisu.

    OdpowiedzUsuń